Dette vil forandre livet ditt

Du må forstå hvordan og hvorfor ting fungerer.

Å lære noe er ikke det samme som å forstå noe. Den viktigste faktoren til suksess i livet, er å forstå det du holder på med. Det holder ikke at du kan det, eller er den beste til å gjøre noe. Du må FORSTÅ hvordan tingene henger sammen. Det hjelper ikke at du har den beste PC-modellen på markedet dersom du ikke kan bruke den. Slik er det også med deg selv. Du har allerede alt du kan ønske og drømme om, men det er ikke sikkert at du er god til å bruke den. Det er selvfølgelig hjernen din jeg snakker om. Å bruke tid på å forstå hjernen sin er den beste investeringen du kan gjøre. Nå sitter du kanskje å leser dette, men kommer ikke til å gjøre noe med det. Og dette blogg-innlegget forsvinner like fort i glemmeboken, som det tok deg tid å lese det. Men da har du ikke forstått hva jeg skriver. Forstår du det, er du allerede i gang med å lete etter hvor du kan finne denne kunnskapen. Hvis ikke er du som de andre 98% som ikke forstår dette.

De to beste bøkene jeg har lest om dette emnet er: “CHIMP PARADOX” av Steve Peters (Han har jobbet med 15 forskjellige idretter, blant annet fotball, sykling og snooker.) og “CLEARITY” av  Jamie Smart. Begge kan skaffes som lydbøker. Disse har forandret mitt liv og mine resultater etter at jeg leste dem. DISSE TO BØKENE ER ET MUST Å LESE. Du kommer aldri til å være den samme personen etterpå.

Du kommer til å bli lykkeligere, smartere, rikere, forbedrer dine resultater innenfor absolutt ALT, lettere og mer tilfredsstillende å snakke med, mer verdifull på arbeidsplassen, du får flere venner, mindre stresset osv. Enkelt sagt vil livet ditt vil bli bedre. 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg