HVA ER DIN VISJON?

 Folk følger deg ikke fordi du har et mål. Folk følger ikke mål. De følger visjoner. Har du ingen visjon selv, følger du sannsynligvis etter noen andre som har det. 

(Et mål er viktig, men en visjon gjør at du blir en person som andre ønsker å følge.)

Du må ha mål. De er trappetrinn retning visjonen din. De holder deg på riktig kurs, men det er ikke målene dine som driver deg. Det er visjonen. Har du en fantastisk visjon, vil denne dra deg gjennom tunge tider, og holde deg i retning av suksess. Samtidig vil visjoner dra andre mennesker i retning deg også. Du blir en andre kommer til å se opp til.

 

HAR DU EN VISJON?

5 kommentarer
    1. Hanne Lisa: Innviklet. Et mål er dine prosjekter. For eksempel å løpe maraton, å slutte å røyke, osv. En visjon er en framtidsdrøm, som du ser i det fjerne. Det kan være å starte og drive det beste selskapet i landet for dine medarbeidere, kor ingen av de som jobber der vil reise hjem etter at arbeidsdagen er slutt. Det er ditt livsmål. Ka ønsker du å ha utrettet i løpet av livet ditt.

    2. Det du skriver om mål og visjoner er jeg fullstendig enig med deg i, og deler gjerne min visjon.
      I min ungdom var jeg med i ei gruppe mennesker med det mål å ha et fysisk, mentalt og åndelig forhold til naturen. Egentlig en skole hvor elevene etter fire år forlot gruppa for å lage sin egen gruppe. En av elevenes oppgaver var å skrive sin trosbekjennelse, for så å meditere over den av og til. Et av punktene jeg skrev var denne: Jeg tror på reinkarnasjon. Under en meditasjon fant jeg ut at jeg ikke trodde på reinkarnasjon. Jeg trodde på de som sa at reinkarnasjon er en realitet. Ergo måtte jeg finne ut av saken selv, og leste alt jeg kom over om temaet. Konklusjonen ble denne: Jeg tror at sannsynligheten for at reinkarnasjon er en realitet er større enn sannsynligheten for at reinkarnasjon ikke er en realitet.
      Ut fra dette har jeg nå et personlig mål om å gå gjennom alderdommen og ut av livet fulgt av englene Trygghet, Frihet og Fred.
      Dette personlige målet er ingen drivkraft for aktiviteten på nettet. Snarere tvert imot, så her kommer visjonen inn. Som du er inne på er det en annens visjon som er den egentlige drivkraft for min visjon om å manifestere Edgar Cayce`s visjon om the Age of the Lily. En verden hvor fred og kjærlighet hersker.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg