Opplever du liten framgang i livet ditt?

Opplever du ikke dine mål og drømmer. Her kommer noen tanker om akkurat dette. 

 

Jeg har erfart at de gangene i livet mitt der det finnes blandede følelser om hva jeg vil og tror jeg kan få til, da kommer jeg ingen vei. Dersom du virkelig ønsker noe, men at du har blandede følelser og tanker – da vil du ikke oppleve framgang på dette punktet i livet ditt.  Og du står på stedet hvil. 

 

Da jeg opplevde dette i livet mitt, spilte jeg bowling en kveld. Det jeg oppdaget var at de gangene jeg kastet for å få ned den siste kjeglen, og på forhånd spurte meg selv: “Hva er egentlig intensjonen min for akkurat dette kastet?”  Da merket jeg at all min fokus rettet seg mot å treffe et spesielt punkt. Og jeg visste at dersom treffer akkurat det punktet – så får jeg 100% garantert ned kjeglen. Jeg oppdaget også at jeg ikke lenger prøvde å få spare, men at jeg plutselig ikke lenger var redd for å bomme, og at jeg derfor visste at jeg kom til å treffe. Og som et mirakel gikk treffprosenten min opp med minst 50% resten av denne kvelden. Jeg opplevde min beste bowling trening noen sinne. Og best av alt, det skjedde på grunn av en uforanderlig lov, om å eliminere muligheten for å bomme – og bare fokusere på suksess. Og nesten for godt til å være sant – jeg opplevde suksess. Jeg bommet nesten aldri på sparen – og de gangene jeg bommet, var det på grunn av at jeg tvilte på meg selv. 

 

Etter å ha tenkt gjennom denne strategien har jeg funnet ut at denne funker på stort sett alt annet i livet også. Det er derfor vi oppleve skuffelse og elendighet i livet vårt, fordi du ikke 100% vet hva du faktisk vil – og eliminerer alt som kan hindre at dette oppfylles. Dersom du vet at du klarer noe – og det finnes ingen tvil i ditt indre – da kommer du til å oppleve suksess på dette området. Så dersom du har noe i livet ditt som ikke er så bra om dagen – da er det fordi du har blandede følelser og tanker om akkurat dette området. Eliminer alle de negative tankene og følelsene dine, og du vil oppleve suksess. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg