KOMMER DETTE TIL Å BLI DITT ÅR?

“Det er gøy å være god, men det er ikke gøy å bli det!”

 

Du må faktisk ofre MYE for å komme dit du ønsker i livet. Hvem ønsker vel ikke egentlig at de var rike og suksessfulle? Jeg tror at i virkeligheten, innerst inne, så ønsker de aller fleste av oss, at vi hadde så mye penger at vi slapp å bekymre oss for framtiden. Jeg tror også at de aller fleste av oss skulle ønske at vi var så kunnskapsrike og gode til det vi drev med, at andre mennesker ser på deg som en viktig person i livene deres. Aller helst så viktig at en ikke kunne se en framtid uten deg med på laget. At andre ser på deg og tenker: “Jeg må ha han eller hun med meg de neste årene.” 

 

Dessverre må vi jobbe nå, for å kunne glede oss over året som er gått ved neste nyttårsfeiring. De sier (de som har peilingen altså) at det er følelsen av at vi er i utvikling, som gjør at vi opplever glede og positive tanker i livet. Vi må ikke være best innenfor noen ting – men vi må føle at vi utvikler oss, og at hver dag bringer oss nærmere målet vårt. Da opplever vi indre glede. 

 

Selv ønsket ikke jeg å sette meg ned å skrive en artikkel idag, jeg ville heller se en film. Men vet du, at det er egenskapen du lager deg, slik at du gjør litt hver enste dag, som fører deg litt nærmere målet ditt -repetert over tid – som vil gjøre at du ved neste årsskifte kommer til å se på året som gikk, som suksessfullt og vellykket. Selv hadde jeg et supert år ifjor, med tanke på kunnskap og læring. Det føles som at jeg lærte like mye i 2015 som jeg har lært de siste 5 årene til sammen (og det kan faktisk være at jeg gjorde også.) Men dette kom ikke gratis. Det var ikke enkelt. Jeg måtte jobbe for det. Det har jeg også tenkt å gjøre i 2016. Dette året skal bli mitt år (og forhåpentligvis også ditt.) 

 

Dette er mitt første innlegg iår, og derfor tenkte jeg å legge ved fem av innleggene fra ifjor, ut av dem jeg er mest fornøyd med. Jeg håper du vil følge bloggen min også i 2016 (gjerne Facebook-siden min også ;D ) . Så jobber vi begge sammen mot en bedre framtid og et supert nyttårsskifte til 2017. 

 

Her er innleggene: (les dem gjerne dersom du har tid ;D)

ER DU OGSÅ RÅ PÅ Å UTSETTE TING?

SLIK BETALER DU ENKELT NED LÅNENE DINE!

ER DU BLITT KJENT MED SUPER-DEG?

HVA ER DET SOM STYRER FØLELSENE DINE?

FORMELEN FOR FRAMGANG

 

#nyttår #2016 #personligutvikling #2017

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg