HVORFOR JEG SKRIVER DENNE BLOGGEN

Dette er noe jeg ikke har klargjort 100% for meg selv enda, så denne artikkelen skriver jeg både for meg selv og dere som leser den. Hovedgrunnen for at jeg skriver bloggen var å legge press på meg selv til å fortsette å lese og studere personlig utvikling. Dette skulle være et 10 års prosjekt, og nå har 8 av disse årene gått. Så i teorien har jeg 2 år igjen. Derfor er det på god tid å finne ut hva det er jeg egentlig driver med. Men hvem har sagt at det ikke er mulig å smadre dette målet. Jeg ser fram til mange nye år med personlig utvikling for min egen del. Jeg håper du som leser ønsker å være med videre.

 

 

Dette er grunner til at jeg skriver denne bloggen:

  • Jeg ønsker å sette press på meg selv, slik at jeg tvinger meg til å studere hver dag.
  • Jeg lærer mer når jeg både leser bøker/lydbøker, jobber med stoffet og skriver artikler.
  • Jeg ønsker å dele det jeg lærer med andre.
  • Jeg drømmer om å kunne leve av dette, altså personlig utvikling.
  • Jeg ønsker å hjelpe andre mennesker, til å oppnå deres drømmer.
  • Jeg ønsker å bli kunnskapsrik innenfor mental trening, slik at dette er et av feltene jeg kan jobbe med.
  • Jeg blir bedre til å skrive.
  • Jeg lærer meg engelsk, siden alle lydbøkene jeg hører på er engelske.
  • Dette er bedre tidsfordriv enn å se på TV.
  • Jeg har en drøm om å gi ut bok engang i framtiden.
  • Jeg får mer selvtillit og bedre selvbilde av å jobbe med stoff som dette.

 

Nå ble det mye “JEG” her. Og jeg som igår hadde en artikkel om “hvorfor vi må bli flinkere til å bruke “DU” istedenfor “JEG, MEG og MEGSELV”. Men håper dere tilgir meg for dette akkurat idag.

 

 

Dersom du som leser ønsker hjelp eller råd fra meg, innenfor et spesielt felt, vil jeg gjerne prøve å hjelpe deg. Da skriver du dette i kommentarfeltet under, og jeg vil svare deg privat på e-mail. Det kan være skole, trening, jobb, penger eller et bestemt mål du har satt deg. Jeg ser fram til å høre fra deg.

 


 

#blogg #personligutvikling #mental #trening #drømme #mål #disiplin

4 kommentarer
    1. Hei 🙂 Visste du at alle sentralbankene i verden eies av en og samme familie? Les historien på verdensveg.wordpress.com

    2. Ole: Det visste eg ikkje. Men det høres ut som en god historie, og ikkje noe mer enn det. Kan ikkje tro på alt en hører eller leser vet du. Vi må alle ta ansvar for våre egne tanker og meninger. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg