HVA TROR DU PÅ?

Jeg har helt siden jeg begynte å lese personlig utvikling, psykologi og kunnskap om det mentale, gjort dette fordi jeg tror at dette kommer til å gjøre store ting med livet mitt. Jeg ser meg selv i framtiden som en smart og kreativ person på grunn av denne studien. Men det er få mennesker jeg snakker med som tar dette jeg driver med seriøst.  Men jeg har tro på  at hvem som helst kan gjøre store framskritt i livene sine, så lenge de er villige til å legge ned nok målrettet innsats, planlegge tiden og økonomien sin og sist men ikke minst tørre å begynne å drømme om framtiden sin.

 

Denne bloggen er laget for å inspirere andre, sånn at de også kan begi seg ut på en reise som inspirerer dem til å gå for drømmene sine. Jeg er overbevist om at personlig utvikling er veien å gå i en verden som forandrer seg i lysets hastighet. Jeg tror også at dette med personlig utvikling og kunnskap om hjernen og hvordan tanker og følelser fungerer, er noe som mange vil være opptatt av i framtiden. Dagens kunnskap og vitenskap blir forandret og utdatert raskere enn vi har evnene til å lære dem, men menneskekunnskap er og forblir den samme. Vet du hvordan og hvorfor du reagerer på opplevelser og situasjoner som kommer i veien, er du mye mer istand til å takle dem og finne fram til gode løsninger. 

 

Har til min store glede opplevd at bloggen min begynner å bli lest av flere og flere. Ikke noe stort oppbud, men den går i riktig retning, og det til tross for at jeg ikke har skrevet eller oppdatert den på et par uker. Den siste uken har tallene vært oppadgående, og dette tvinger meg til å bestemme om jeg skal satse litt på den eller bare la den seile sin egen sjø. Jeg har bestemt meg for å gi den et forsøk. Jeg har alltid vært redd for å skrive egne innlegg, fordi jeg aldri tidligere har hatt troen på meg selv og min egen kunnskap. Det er akkurat som at jeg glemmer ting like raskt eller raskere enn jeg lærer noe. 

 

Håper vi sees om ikke så veldig lenge 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg