HVA? Skal du trykke deg inn her?

Ingenting har noengang skjedd uten en intensjon. Alt som finnes, finnes av en grunn. Først finnes det en intensjon, så legges en plan og til slutt blir planen omgjort  til virkelighet. Det er alltid en intensjon bak alt som skjer deg i livet. Er du klar over det? Det er som regel du selv som har vært den styrende part, som gjør at du er, der du er i livet ditt – så det hjelper ikke å skylde på alle andre.

 

Det er en intensjon bak at du sitter å leser på bloggen min nå. Hadde du en bevisst tanke bak det at du klikket deg inn her? Eller var det bare noe du gjorde? Hva er din intensjon for de kommende dagene? Hva er din intensjon nå i julen? Hva er din intensjon for livet ditt? Og hva er din intensjon, mål eller ønsket plan for 2016?

 

 

5 kommentarer
    1. ;)))) Tenker litt mer… Det er en grunn til det og det! “En grunn til at han klarer ikke å ta en buss” ” Hun lengter sånn tilbake til rusen” ” hun har det ikke godt , men blir uansett” Tenker vi mennesker må tenke at det er en grunn til mye… Vi har forskjellige grunnlag og forutsetninger her i livet. Forskjellig oppvekst og miljø:))) Ha en fin jul 🙂

    2. Enig i at mange av oss, om ikke alle, kunne ha godt av å reflektere litt mer og grundigere over valgene vi gjør og resultatene. Dette gjelder alt fra hverdags-økonomi til de store livsløpslinjene..
      Ole
      http://rfb.no

    3. malich: Det er sant. Men det er ikkje alltid enkelt å finne ut av ting likevel. Det er så lett å overse intensjonen i ting. Men jeg kan anbefale deg å prøve å spørre deg selv av og til: “Hva er intensjonen min med “det jeg skal gjøre nå”? Jeg har begynt å spørre meg selv dette spørsmålet, og har ofte funnet et svar. Da får tingene du gjør en annen betydning.

    4. Ole: Ja, det er sant. Kan selv anbefale å stille seg selv spørsmålet: “Hva er intensjonen min med dette jeg holder på med nå?” Har selv gode erfaringer i forhold til dette. Husk at alt som skjer i livet ditt har en grunn. Du må bare finne ut grunnen først.

    5. Spør meg selv om mye rart eg. 😉 Har alltid prøvd å “bygge meg selv opp” så no skal eg prøve dette 🙂 Takk får tips 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg