Prosjekt Julekalender 2016

Sitter foran PC`en og tvinger fram motivasjon til å skrive på mitt nyeste prosjekt. “Prosjekt Julekalender 2016”, som jeg skal poste på denne bloggen. Synes det er litt vanskelig å komme i gang, siden jeg tenker at artiklene liksom bør være litt bra for å kunne brukes til et slikt formål.

 

Men siden jeg er tidlig ute, så håper jeg at bare jeg kommer litt i siget, så skal jeg få til noen artikler selv om det går litt tregt i starten? Det er lenge siden jeg har postet noe som helst på denne bloggen, og det har nettopp med at jeg bruker endel tid på dette prosjektet. Så jeg håper du tilgir at det blir litt mindre trafikk her den neste måneden.

 

Jeg setter stor pris på at du likevel har tatt deg en tur innom, selv om jeg ikke gjør noe for å fortjene det. Har du noen planer framover? Julekalender eller noe annet på gang? 

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Det var jammen supert å se deg som min første følger, og takk for sist!
      Jeg gleder meg til å følge dine bloggpostinger igjen.
      I skrivende stund har jeg kun planer om å lage en pakkekalender til mitt nydelige barnebarn. Alle pakkene er innkjøpt, så innpakningen blir neste steg.
      Jeg har faktisk vurdert om jeg skulle lage en pakkekalender til meg selv også, lol, for pakker er jo så himla stas, og jeg er sikker på at jeg lett kan gå på skattejakt å finne mange små rariteter som jeg vil kunne ha glede av igjennom adventstiden.
      Har pleid å ha Flax-kalender og det kan jeg jo eventuelt ha i tillegg.

    2. Sissel Judith Vetland: Takk for det. Kjekt å høre at du liker artiklene mine. Det er mye jobbing for å bli ferdig til 1 desember. Er jo en fordel å ha klare de fleste artiklene før Julekalenderen starter, sånn at eg får mindre press, og kan bruke tiden til å svare, om noen skriver kommentarer og sånn.

      Pakkekalender høres gøy ut. Eg tror ikkje det blir noe sånt på meg. Eg synes du skal fyre i gang en til deg også, hvis du gidder å lage da. Men når du først er ferdig med den, da angrer du ikkje. Har hørt de som lager brus eller øl kalender. De fyller en kasse med drikkevarer, og så koser de seg med en pr dag. Det er en lettere måte å lage kalender på.

      Kordan går det ellers med deg da?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg