Det er når du oppnår noe stort, du trenger støtten minst

Merk deg de menneskene som tror på deg og støtter deg nå mens du ennå sliter, og før du har opplevd suksess. For alle kommer bort til deg og gratulerer, når du har oppnådd en stor bragd. Det er de som støtter deg når livet er vanskelig mot deg, som er dine virkelige venner.

 

Bildet lånt fra www.pixabay.com

 

Grunnen til at jeg kom på dette temaet idag, var at en av mine kolleger, vant et stort løp innen hestesporten i helgen. Dette var selvsagt et team på jobben, og mange kom bort for å gratulere. Også jeg gjorde det, selv om jeg knapt hadde hilst på fyren før. Han smilte og lo og var i godt humør, når jeg nevnte løpet.

 

Etterpå tok jeg meg i å tenke: hadde han ikke vunnet i helgen, da hadde jeg sikkert ikke sagt “god morgen” til han engang.

 

Og det er jo ofte slik. Når du sliter og har det tungt i livet, da er det færre mennesker som enser deg. Men gjør du det bra, og vinner noe stort, da kommer folk i flokker for å gratulere. Men det er jo da du trenger dem minst.

 

 

MEN LIKEVEL JOBBEN GJØRES

Dersom du har et mål om å oppnå noe i livet, da bør du jobbe med prosjektet hver eneste dag. Selv de dagene du ikke føler for å gjøre det. Og spesielt de dagene. Fordi det er alle timene tilsammen, som avgjør om du blir ekstraordinær, eller en helt vanlig person. Feilen de fleste av oss gjør, er at vi ikke går “all in” på ett bestemt område. Vi bytter aktivitet ettersom vi føler for å gjøre det. Men dette er en feil. Det kreves en viss innsats for å bli god på noe. Og den innsatsen MÅ legges ned, om du virkelig ønsker å oppnå noe.

 

SUKSESS KOMMER IKKE TILFELDIG (Hva nå enn suksess er for deg)

 

personligutvikling.blogg.no på Facebook

#støtte #hjelp #tro #jobb #suksess #10000timer

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg