IKKE HELT SOM PLANLAGT

Etter noen tilbakeslag, har jeg besluttet å ikke fullføre julekalenderen min. Men det vil ikke si at bloggen avsluttes. Men siden blogg.no har lagt om til ny plattform, er jeg ikke i stand til å få de resultatene jeg ønsket med prosjektet mitt, og istedenfor å poste et halvgodt innlegg hver dag, avventer jeg med å poste dem til jeg har lært mer om WordPress.

Men artiklene jeg har forhåndsskrevet kommer til å bli gitt ut i løpet av de kommende ukene likevel. Og jeg håper disse kan komme til nytte for noen.

Jeg har for tiden 149 medlemmer på Facebook-siden min. Så om du ønsker å hjelpe meg til å nå den andre siden av 150-tallet, hadde jeg blitt glad 🙂

Her er link til siden: personligutvikling.blogg.no

Ellers ønsker jeg alle en riktig god dag videre 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg