LAG DINE EGNE BILDE-QUOTES

For ett års tid tilbake, fant jeg ut at jeg ønsket å lage mine egne bilde-sitater. Eller som de på engelsk heter: Quotes. Det er jo så populært å bruke slike bilder på nettsider, blogger og å dele dem på Facebook osv. Så jeg satte meg ned å søkte om dette på internettet. Det tok ikke lang tid før jeg var igang med dette prosjektet. Lastet ned en App på mobilen, og skreiv inn tekster jeg ville bruke, og whoolaa. Det ble bilde-sitater ut av det. Og det var ikke så vanskelig heller.

 

Her er et par eksempler av hva jeg fikk til i begynnelsen:

 

 

 

Det første du må gjøre, er å skaffe bildene. Du kan ta dem selv, hente de direkte fra internett via “Google” eller en annen søkemotor. Eller du kan gjøre som meg, å laste ned en app som heter: “Wallpapers HD” til mobilen. Her har du både gratis utgave og en utgave hvor du betaler et par ti-kroner og får ubegrenset bruk uten reklame. Jeg skaffet meg selv betalingsutgaven, (men helt i starten brukte jeg den som var gratis.) Her har du mange 1000 klare og fine bilder innenfor ethvert tema. Når du bruker denne appen, vil bildene du laster ned komme inn på bilde-katalogen på mobilen din.

 

Når du nå har skaffet noen bilder du liker (enten du har tatt dem selv, eller skaffet dem via appen “Wallpapers HD”) er vi nå klare for å laste ned appen som lar deg skrive tekst på bildene dine. Her søker du etter appen “TextonPS” i App Store. Denne finnes også i to utgaver – gratis med reklame og en versjon hvor du betaler noen kroner og slipper den slags. (Jeg har igjen kjøpt appen, og slipper derfor reklame på mine bilder.)

 

(Her er en enkel forklaring til funksjonene i denne Appen, slik at du slipper å bruke unødvendig tid på å sette deg inn i programmet. Men kommer kjapt igang.)

 

Her er en forkortet utgave av denne artikkelen:

  1. Skaff deg bilder (anbefalt App: “Wallpapers HD”)
  2. Last ned Appen “TextonPS”. (Den finner du på App Store.)
  3. Lag dine egne “Quotes”, og imponer dine venner 🙂

 

 

Her er et par eksempler på bilder jeg har laget med dette programmet:

 


 

 

#quotes #visdom #bilder #foto #facebook #instagram #textonps #wallpapers #HD

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg