SOSIAL DYNAMIKK 1 (Hva er Attraksjon?)

Å være suksessfull med kvinner, å være attraktiv for kvinner, er ikke noe du gjør, men det er noe du er.

 

Tidligere ble jeg avvist av alle jenter. Jeg trodde det var fordi de var slemme. Men det er de ikke. Det er i ditt hode.

Du tenker: «Hun er fantastisk. Jeg er under gjennomsnittet. Jeg er en 5er, Hun en 9er.» Men dette er bare i hodet ditt. I virkeligheten er dere alltid på samme nivå.

 

Når du har en grunnleggende ide om at en jente er mye bedre enn deg, vil du begynne å leite etter bevis på at din grunnleggende ide er riktig. Alt du leiter etter vil føre til denne konklusjonen. Du vil finne flere og flere bevis på at dette er riktig. Du har skylapper på alt som sier noe annet.

Å være suksessfull med kvinner er noe du er, ikke noe du må gjøre. Nei, du må tenke at her er jeg.

 

De fleste mennesker går gjennom livet ? dag for dag, med ikke noe større mål.

De vet ikke hva deres verdier er, De har ikke et konsept av hva deres verdier er, de har ikke et konsept for hvem de er, de vet ikke hva de ønsker å få ut av livet. 

 

Hva de fleste gutter tror vil skaffe dem jenter:

PENGER ? Du tror sikkert at dette i alle fall er en bonus sant? NEI. Dette betyr ikke noe som helst. Det er helt ubrukelig når det gjelder «pickup». Men, ja, penger kan få en mann til å utstråle suksess og overflod. Penger vil ofte føre til at det tar lenger tid å få seg damer. Dersom du bruker masse penger når du treffer damer, da blir du ofte mer sett på som en «tilbyder/betjener». Penger skaffer du deg for deg selv, ikke for å skaffe deg dame. Du kan møte drømmedamen selv om du har lite penger.

 

 

UTSEENDE ? Det har heller ingenting med utseende å gjøre. Men derimot kan dette ha noe med din begrensende overbevisning omkring din person, og hva dine tanker forteller omgivelsene rundt deg. Men dersom du er en liten «chode» vil det hjelpe å se bra ut.

 

Det at menn som ikke ser så bra ut, er nødt til å lære seg skills og ferdigheter, før han kan få draget på damer, det er positivt. Når du tilegner deg skills og ferdigheter, vil du bli mer dynamisk og bedre rustet for fremtiden, og du vil alltid kunne få positive resultat med kvinner.

  

 

Dersom en jente har hatt 5 forhold tidligere, der alle guttene var utro mot henne, hvordan tror du at du må tilnærme deg denne jenta for å få henne? Dersom hun går etter en type menn, så er det slike menn hun er tiltrukket av. 

 

(Dette er et utdrag fra “The Blue Print” av Tyler Durden)

9 kommentarer
    1. Utrolig treffsikkert av denne Tyler Durden. Kvinner tiltrekeks ofte av mystikk, positiv oppmerksomhet og utstråling. Mange gutter lurer på hvorfor han ekle typen der får alle damene, det er ofte fordi han utsråler selvtillit. De snille gutta kan også få seg dame, men det hjelper veldig at de tror på seg selv. Eller er oppskriften som sagt å gi kompliment, oppriktige sådan og kanskje også trekke seg tilbake rett etterpå for å la dama bli nysgjerrig 😉

    2. Er enig i noe. At de er både pene og rike er et pluss, men det er ikke det jeg går etter. Synes du an skriv et motsatt innlegg, om hva kvinner vil ha. Det hadde værrt interessant! : )

    3. Euphoria: Takk for det. Må vel si at eg ikkje akkurat er ekspert på disse tingene. Men har jobbet med et prosjekt av Tyler Durden, og de sier at han eg konge på dette.
      A little bit of all that’s sweet: Det du sier der med at kvinner tiltrekkes av selvtillit og utstråling sier Tyler også. Er ikkje like lett i virkeligheten som i teorien. 🙁
      Men takk for innlegget ditt 😉

    4. stineheggem: Hei Stine.
      Skulle veldig gjerne skrevet et motsatt innlegg. Men pr dags dato har eg ikkje kunnskaper til det. Dersom eg får noe som ligner på den salgs skal eg poste det. Men det er bare å henge seg på fremover. Det kommer nok mer fornuftige ting på bloggen min håper eg 😉
      SmoteB: Nå synes eg du er litt urettferdig. Det er da ikkje alle som gjør det? Det var det eg trodde om jenter også. Men ofte har det med kunnskaps mangel også 😉

    5. jeg syns at mye av det du skrev handlet om hele livet til begge kjønn! og syns det var veldig bra måte du formulerte deg. 😉 det er dessverre slik at vi mennesker hele tiden søker bekreftelser, menn som kvinner og da kan lett glemme hva vi egentlig egentlig søker etter. som verdier og normer hos andre mennesker. er sant at vi betyr noe som den vi er, og den andre burde se hverandre akkuratt som den man er. ytre som indre. penger som mindre. Men samtidig vil jeg også trekke ut en ting. og det er at det ikke alltid er så dumt og se at den andre kanskje har litt penger, ikke nødvendigvis for å spandere. men at man da ser at den personen jobber og står litt på her i livet. gjør noe ut av livet sitt.
      uppss…. dette ble litt langt det 😉 SRY.
      men veldig bra innlegg 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg