EN UTFORDRING TIL DEG

Jeg har et ønske om å gjøre bloggen min til et sted der mennesker kommer inn for å få sin daglige dose motivasjon. Jeg vet av erfaring hvor viktig det er å lese litt personlig utvikling hver eneste dag. Dette har jeg gjort i flere år selv, og vet hvilke resultater dette har hatt for livet mitt. Det har gjort meg trygg på framtiden. Og er det noe som er viktig i dagens samfunn, så er det en “liten stemme” som hver dag forteller deg hvor fantastisk du er som menneske. Du er unik og har ufattelige talenter, dersom du oppdager dem. Men dersom ingen forteller deg dette hver eneste dag, da er det så mye annet negativt som ønsker å trekke deg ned, at du ikke kommer til å tro på alt det fine og fantastiske som finnes for akkurat deg i denne utrolige eventyrlige verden. Vær takknemlig for at du bor i Norge, for dette landet gir deg muligheter du ikke ville hatt i noen andre land. 

 

Et lite sitat sier: “Enten så vokser du og utvikler deg som mennesker hver eneste dag – eller så dør du.”

 

UTFORDRINGEN TIL DEG!

Jeg har akkurat satt meg et mål om å skrive et lite blogg-innlegg på 50 ord om dagen. Jeg kan skrive mer, men ikke mindre. Men innleggene kommer ikke til å bli lange. Alle kan skrive 50 ord om dagen hvis de vil. Er du med? 50 ord på bloggen din hver dag de neste 3 månedene? Jeg lover å lese bloggen din hver dag de neste 30 dagene hvis du er med på denne utfordringen.  50 ORD HVER DAG. Da vil du sannsynligvis også tiltrekke deg faste lesere samtidig, og du har skapt en ny og god vane. 

 

17 kommentarer

Siste innlegg