Livet traff meg

Artikkelen idag blir litt annerledes enn de jeg har skrevet de siste dagene. Da har jeg hatt noe konkret å skrive om. Også idag hadde jeg en plan, men da jeg kom hjem fant jeg problemer med leiligheten som endret på alt. Livet traff meg. Det ble en liten joggetur, før jeg satte i gang prosessen. Men også denne ble annerledes enn normalt.

 

 

Ofte blir jeg kreativ, og kommer opp med diverse tanker og ideer. Men i dag var alt bare dystert og mørkt. Problemer var alt som surret i hodet. Jeg hadde fått en stor dose kortisol.

 

Det er jo ofte sånn at det er ikke bare å følge en plan, og så blir det suksess. Det er vel mer slik at det eneste du vet med sikkerhet er at planene du legger kommer ikke til å fungere slik du tenker at de skal. Noe kommer i veien. Og det rører det ordentlig til for planene dine.

 

Men egentlig var det jo sånn som dette jeg hadde tenkt at mitt skriveprosjekt skulle være. Jeg skulle sette klokken på 15 minutter, og skrive til tiden var ute. Og det er jo akkurat det jeg gjør nå. Jeg aner ikke hva jeg kom til å skrive om. Det skulle jeg liksom finne på underveis. Og en slik dag ble det idag. Nå skriver jeg om livet – slik det er for de fleste. Planene de hadde ble utsatt eller endret, fordi noe kom i veien. Og så er jobben å finne beste vei utenom eller aller helst gjennom hindringen.

 

Har du møtt på problemer eller hindringer i det siste?

 

 

Følg meg også på @hjernesmart på Instagram.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg