Mitt nye prosjekt

Godt nytt år alle sammen. 2020 og greier. 

 

Ja, nå er det lenge siden forrige innlegg. Tenkte det er på tide å skrive noe.

Planen min framover er å få opp en ny Facebook-side. Den skal bli min nye plattform, hvor jeg forhåpentligvis legger ut noe daglig. Det er iallefall det som er planen. Siden heter Hjernesmart, og du finner den ved å søke på hjernesmart på Facebook. Eller du kan trykke HER!

 

Grunnen for navnet kommer av at jeg mer og mer har gått over til å skrive artikler som er rettet mot hjernen. Det vil si hjerne-relatert kunnskap som mental helse, psykologi og coaching. Jeg kommer fortsatt til å skrive på denne bloggen. Men også dette legges ut på Facebook.com/hjernesmart.

 

I dag har jeg begynt et forsøk. Jeg håper på å bygge opp Facebook-siden min ved hjelp av reklame på, ja nettopp, Facebook. Foreløpig med større suksess enn antatt. Jeg har laget en Facebook-annonse, og kjører den en uke med 10 kr om dagen. Det har foreløpig resultert i 10 nye likerklikk den første dagen. Noe som er mye mer enn jeg hadde regnet med. Planen er å kjøre slike annonser på ukesbasis. Dersom slike tall fortsetter, kommer jeg nok til å fortsette å bygge siden min opp på den måten.

 

Har du forsøkt å reklamere for blogg eller andre nettsider på Facebook? Isåfall hvordan gikk det?

 

Her finner du den: Facebook.com/hjernesmart

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg