Finner du det du leter etter?

Lenge siden jeg hadde skrevet noe på denne bloggen. Idag tenkte jeg å lage et veldig alternativt innlegg. Jeg synes det er spennende å lese gjennom tidligere innlegg. Ofte husker jeg ikke en gang at jeg har skrevet dem. Og da får jeg ofte aha-opplevelser. 

 

Så idag linker jeg til 20 av mine beste og mest leste artikler de siste 2 årene. Håper du finner noe du liker.

 

(Bare trykk på den artikkelen du ønsker å lese)

 

SLIK FÅR DU FLYT-SONEN TIL Å BESØKE DEG OFTERE

HVORDAN BLI KVITT STAMMING

HVORFOR UTSETTER VI HELE TIDEN?

KJENNER DU NOEN LATE MENNESKER?

5 TING EN KVINNE ØNSKER SEG AV EN MANN

HVORDAN STÅ OPP PÅ 5 SEKUNDER HVER MORGEN

DOPAMIN ER KROPPENS LYKKEPILLE

HVORDAN STUDERE SLIK AT DU HUSKER STOFFET

SKULLE DU ØNSKE DU HADDE MER VILJESTYRKE?

HVORFOR BLIR VI DEPRIMERTE?

 

 

NÅR DU VET HVA DU LURER PÅ – ER DU HALVVEIS TIL SVARET

LÆR DEG Å LESE ANDRE MENNESKER

SITTER DU FAST I HAMSTERHJULET?

DERFOR VIRKER IKKE AFFIRMASJONENE DINE

SLIK FUNGERER UNDERBEVISSTHETEN DIN

7 SMARTE SPARE-TIPS

SLIK LAGER DU NYE VANER PÅ 1-2-3

5 FILM-TIPS FOR GRÜNDERE

ORDENE DU BRUKER SKAPER FØLELSER

LYKKE HAR EN FORMEL

 

2 kommentarer
    1. Så mange og spennende innlegg. Her er det flere jeg vil lese etter jobb, blant annet hvorfor affirmasjoner ikke kicker inn og lykke har en formel. Gleder meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg